Gå til indhold

Indkøbsordning

Din kommune har en indkøbsordning, som du kan tilmelde dig, hvis du ikke selv er i stand til at købe ind eller transportere din varer hjem - eller har nogen i din omgivelser, der kan gøre det for dig.
Klik for at åben cookiepanel

Du kan ikke se videoer hvis du ikke har accepteret statistik cookies

Madordningens muligheder

Du kan være tilmeldt ordningen varigt eller midlertidig.

Når du er tilmeldt indkøbsordningen, bestiller du, en pårørende eller din hjemmehjælper, dine varer over telefonen eller internettet hos en indkøbsleverandør. Derefter leveres varerne direkte hjem til dig eksempelvis en gang om ugen. Du betaler selv for dine varer, men leveringen er gratis. Hvis du kun har behov for hjælpen midlertidig, skal du betale en del af leveringsudgiften.

Visitatoren vurderer, om du kan blive tilknyttet

Det er visitationen, der vurderer, om du kan blive tilknyttet indkøbsordningen.

Kontakt din kommune

Hvis du gerne vil tilmeldes indkøbsordningen, skal du kontakte visitationen din kommune.

Læs mere kommunens indkøbsordning på din kommunes hjemmeside.